Evolution Team

" *-->EvolutioN<--* To czas na to, żeby przejąć władzę "

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Gadu- Gadu Admina, Rekrutanta do Klanu Evo : 969632 Zapraszam Piszcie

#1 2009-02-10 11:50:26

Swear

Administrator

Zarejestrowany: 2009-02-06
Posty: 26
Punktów :   

Interp

Zastanawialiście się kiedyś co to tak na prawdę jest interp? Otóż spróbuję wam przybliżyć te zagadnienie z którym pewnie spotkaliście się nie raz i nie dwa.
Teksty typu "Strzela w nogi trafia w głowę" są oczywiście nie na miejscu, bo sprawa z interpem ma się znacznie inaczej! Co postaram się wytłumaczyć w jakiś sposób w dalszej części moich wypocin (mam nadzieję że skorzystacie chociaż trochę z tego, a no i docenicie moją pracę) Zacznijmy od tego że w każdej grze (a przynajmniej w cs'ie) nie strzelamy do widzianych modelów 3d tylko do ukrytych (nie ujawniających się w grze) "pól" odpowiedzialnych za postać fizyczną (Jeśli trafimy te pole nasz przeciwnik traci punkty życia) i nie koniecznie muszą się one dokładnie "sklejać" w rzeczywistości. Wygląda to mniej więcej tak:

Można też zobaczyć na filmie jak to wygląda:
http://www.youtube.com/watch?v=X-L6UDsQgrM

ex_interp powinien być ustawiony na ex_interp = cl_updaterate

jesli nie masz maksymalnej ilosci klatek to nie ustawiaj sobie na 100 cl_updaterate i
cl_cmdrate, bo twój komputer nie przetworzy ich
Lepiej zmniejsz sobie:
fps_max i fps_modem na wartosci maksymalne takie - aby ci nie spadaly w akcji klatki (takie też ustaw updaterate i cmdrate)...
Dlatego wszelkie stwierdzenia "strzela w zimię trafia głowę" mijają się z celem...

Tu jest Foto
http://head-shot.pl/files/hitboxqt1_984_832.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.glupawka.pun.pl www.invinoveritas.pun.pl www.csctuchola.pun.pl www.linkomania.pun.pl www.wogsoldat.pun.pl