" *-->EvolutioN<--* To czas na to, żeby przejąć władzę "
Zastanawialiście się kiedyś co to tak na prawdę jest interp? Otóż spróbuję wam przybliżyć te zagadnienie z którym pewnie spotkaliście się nie raz i nie dwa.
Teksty typu "Strzela w nogi trafia w głowę" są oczywiście nie na miejscu, bo sprawa z interpem ma się znacznie inaczej! Co postaram się wytłumaczyć w jakiś sposób w dalszej części moich wypocin (mam nadzieję że skorzystacie chociaż trochę z tego, a no i docenicie moją pracę) Zacznijmy od tego że w każdej grze (a przynajmniej w cs'ie) nie strzelamy do widzianych modelów 3d tylko do ukrytych (nie ujawniających się w grze) "pól" odpowiedzialnych za postać fizyczną (Jeśli trafimy te pole nasz przeciwnik traci punkty życia) i nie koniecznie muszą się one dokładnie "sklejać" w rzeczywistości. Wygląda to mniej więcej tak:
Można też zobaczyć na filmie jak to wygląda:
http://www.youtube.com/watch?v=X-L6UDsQgrM
ex_interp powinien być ustawiony na ex_interp = cl_updaterate
jesli nie masz maksymalnej ilosci klatek to nie ustawiaj sobie na 100 cl_updaterate i
cl_cmdrate, bo twój komputer nie przetworzy ich
Lepiej zmniejsz sobie:
fps_max i fps_modem na wartosci maksymalne takie - aby ci nie spadaly w akcji klatki (takie też ustaw updaterate i cmdrate)...
Dlatego wszelkie stwierdzenia "strzela w zimię trafia głowę" mijają się z celem...
Tu jest Foto
Offline